All Vijesti

Mario Fraculj na panelu “Velike oči malih potrošača” na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu

01 lis. 2015
 

Osmo po redu izdanje Weekend Media Festivala okupilo je vodeće stručnjake komunikacijske industrije i poslovnog svijeta. Mario Fraculj, predsjednik uprave McCanna Zagreb, ujedno i predsjednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju HURA-e, sudjelovao je na jednom od najzanimljivijih panela WMF-a pod nazivom “Velike oči malih potrošača – što nam djeca gledaju”. 

U društvu vodećih stručnjaka iz povezanih industrija raspravljalo se o aktualnoj problematici prekomjerne težine kod djece u Europi, odnosno vremenu provedenom uz TV ekran koje je u direktnoj korelaciji s neadekvatnim prehrambenim navikama, glavnim uzročnikom pretilosti. 

Sudionici panela složili su se oko toga da su za odgovorno oglašavanje prema djeci odgovorne sve tri strane – prehrambena industrija (oglašivači), marketinške agencije i mediji, te da bi hrvatski oglašivači u suradnji s nacionalnim samoregulacijskim tijelima trebali intenzivnije prionuti izradi i prilagodbi vlastitih samoregulacijskih smjernica u cilju izbjegavanja vrlo restriktivnih zakona koji su već doneseni u brojnim europskim državama.

Više o zaključcima panela pročitajte ovdje.