All Vijesti

MasterCard ljetna kampanja 2016.

22 srp. 2016
 

Najveću godišnju kampanju za MasterCard pod nazivom ‘Ljetna kampanja 2016.’ i ovoga puta potpisuje agencija McCann Zagreb, time nastavljajući 13 godišnju uspješnu suradnju. Kampanja je nastala na globalnoj platformi, no, ona je u cijelosti prilagođena za hrvatsko tržište. Iako je globalna platforma nudila generička kreativna rješenja koja su se mogla jednostavno lokalizirati, agencija McCann Zagreb je odlučila kreirati kampanju koristeći vizuale hrvatske obale uz autentične komunikacijske poruke.

Kampanja je započela na Trip Advisoru i u zemljama okruženja kroz promociju s hrvatskim partnerima MasterCarda. Kampanja uključuje OOH, online i POS materijale koji će vas pratit pri dolasku i boravku u Hrvatskoj – već od sjedišta aviona, pri vožnji autocestom, katamaranom do trgovina, hotela, restorana, plaža i drugdje, uz brojne pogodnosti iz MasterCarda koje su namijenjene stranim i domaćim turistima te su ujedno podrška promociji hrvatskog turizma.

MC 2_Rovinj

”Veseli me što su profesionalnost i kreativnost tima agencije McCann Zagreb još jednom rezultirali uspješnom ljetnom kampanjom. Za MasterCard je ljeto iznimno važan dio godine, prije svega što ono označava vrhunac turističke sezone i dolazak mnogobrojnih, stranih gostiju u našu zemlju. Svima njima smo ovom kampanjom željeli poručiti da im je na odmoru gotovina nepotrebna gnjavaža te da je plaćanje MasterCard karticama brzo, jednostavno i sigurno. Osim uobičajenih oglašivačkih materijala, McCannovci su nam pomogli predstaviti mnogobrojne ponude kojim turistima želimo uljepšati boravak te im pomoći ostvariti neprocjenjivo iskustvo na odmoru. Suradnja McCanna i MasterCarda u Hrvatskoj traje već 13 godina i veseli me što naš zajednički entuzijazam i ljetne kampanje iznova postižu dobre rezultate, ali i doprinose promociji hrvatskog turizma“, poručila je Helena Trajkovski, direktorica marketinga MasterCarda za Hrvatsku i Sloveniju.

MC 1_Plaza

Iris Žarkov Štambuk, Voditeljica projekta, McCann Zagreb je ponosno izjavila: ”I ovoga puta agencija McCann Zagreb pristupila je stvaranju MasterCard ljetne kampanje na izazovniji način, kreativno prilagođavajući kampanju hrvatskom tržištu. Za nas kao tim, to je značilo da moramo proći složen proces i zadovoljiti globalne kriterije MasterCarda i McCanna, ali pristigle pohvale još su jedan pokazatelj povjerenja u hrvatski tim i uspješnu suradnju s MasterCardom koja traje već 13  godina.”

. . . . . . . . . . . . . . .

Kampanju potpisuje agencija McCann Zagreb – tekst je pisao i prilagođavao naš kreativni direktor Goran Božić, art direktor Krešimir Grancarić pobrinuo se za nove vizuale, DTP managerica Marina Javor i Interactive Art Director Ivana Putica, brinule su da vizualni standardi budu primijenjeni na svaki i najmanji materijal, Petra Gajica bila je naše strateško oko, dok su Martina Jelić, Account Planning Director za Online i Ida Egartner, Community Manager uvukle kampanju u svaku poru interneta. Voditelj projekta je bila Iris Žarkov Štambuk koja je ovu kampanju učinila malo više hrvatskim proizvodom i lokalno i globalno. Naime, Iris je prošle godine kao European Account Director na MasterCardu provela u Londonu i vodila tim na stvaranju platforme koja je odobrena od XBC McCann-a i MasterCarda u New Yorku.

 

Zagreb, srpanj 2016.