All Vijesti

Najveći je uspjeh našeg tima što smo svi i dalje ostali znatiželjni

17 lip. 2015
 

Kako je McCann grupa uspjela zadržati jednu od vodećih pozicija na turbulentnom marketinškom tržištu, objasnili su za Poslovni dnevnik Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Mario Fraculj.
Govoreći o kreativnim dosezima iz kreativne radionice McCann/Fahrenheit, treba spomenuti da je samo u posljednja dva mjeseca izašlo čak desetak kampanja za respektabilne klijente poput Francka, HT-a, Raiffeisen banke, Carlsberga, PIK Vrbovca itd. Upravo je to najbolji mogući način da pokažemo kako njegovati izvrsnost i poticati inovativnost u ovoj vrlo turbulentoj grani industrije“, kažu Daniel Vuković i Hrvoje Škurla, glavni kreativni direktori.

McCannovi kretivni timovi u odličnoj su formi, što se vidi po kranjim rezultatima, kao i prema reakcijama zadovoljnih klijenata, ističu. Mario Fraculj, predsjednik uprave, zaključio je kako najvećim uspjehom smatra činjenicu što smo s većinom naših klijenata uspjeli ostvariti dugoročne partnerske odnose temeljene na uzajamnom poštovanju i povjerenju.

Intervju u cijelosti pročitajte ovdje.