Naslovnica

Pokazali smo nevjernicima, dokazali skepticima: McCann Zagreb i Fahrenheit su efikasna kombinacija

19.04.2016

Na ovogodišnjim Danima komunikacija McCann Zagreb i Fahrenheit pokazali su da srce i razum najuspješnije rade zajedno, te smo kampanjama koje na neobičan način odgovaraju specifičnim izazovima velikih klijenata osvojili prestižne nagrade u natjecanju učinkovitosti.

Srebrnim Effiejem nagrađena je kampanja Nevjernici za brand Bonbon Hrvatskog Telekoma, dok je brončani Effie zaslužila mHepi kampanja osmišljena za Hrvatsku elektroprivredu.

Strateški planer: Petra Gajica
Kreativni direktori: Daniel Vuković i Hrvoje Škurla
Senior copywriter: Luka Pervan
Account Director: Goranka Mijić
Art direktor: Krešimir Grancarić
Dizajner: Sandra Mrkšić

Strateški planer: Petra Gajica
Glavni kreativni direktori: Daniel Vuković i Hrvoje Škurla
Kreativni direktor: Goran Božić
Account Director: Goranka Mijić


Uz dvije osvojene nagrade, u finalu su se našle i kampanje Razveseli nekoga ovog Božića” za Coca-Colu, te Sve je bolje kad smo zajedno” za Hrvatski Telekom.

Kreativni direktor: Goran Božić
Account Manager: Irena Deiuri i Sandra Cindrić
Digital Account Manager: Ena Lukić
Dizajner: Sandra Mrkšić
Media Account Direktor: Ivana Boršić
Online Media Account Manager: Iva Bolta

Strateški planer: Petra Gajica
Kreativni direktor: Daniel Vuković
Account Director: Bianka Stojanov
Copywriter: Boris Miletić
Art direktor: Krešimir Grancarić


Nagrade Effie smatraju se globalnim simbolima postignuća u marketinškoj industriji i najvišim priznanjima struke, a dodjeljuje ih žiri sastavljen od vrhunskih profesionalaca iz redova oglašivača te kreativnih, medijskih i istraživačkih agencija.

danikomunikacija.com