0 to 460px (S)
460px to 768px (S2)
768px to 1024px (M1)
1024px to 1440px (M2)
1440px to 1920px (L)
1920px + (XL)
ALL WORK ALL WORK
ALL PROFILES ALL PROFILES
Vijesti Vijesti
MENU MENU
Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told
McCANN Zagreb
 
Svi radovi

Konzum ~ I ovih blagdana radost je u malim stvarima ❤

O projektu

Radosti koje se kriju u malim stvarima u našoj prvoj kampanji za Konzum uspješno su dočarali glavni kreativni direktor Daniel Vuković, senior copywriter Kruno Hržić, dizajneri Sandra Mrkšić i Aleksandra Mudrovčić, strategic planner Petra Gajica, account planning director Martina Jelić te „last but not least“ naša account direktorica Sandra Cindrić. Spot je producirala Val produkcija, a režirao Dalibor Matanić.

U vrijeme božićnih blagdana važno je prisjetiti se pravih vrijednosti koje nas određuju i najvažnijih ljudi koji nas okružuju. Dovoljan je jedan pogled, dodir, osmijeh ili lijepa riječ da u nama probudi radost. Zato smo ovom kampanjom svima htjeli reći: Ne morate u svemu tražiti savršenstvo jer ponekad jednostavno treba prihvatiti stvari onakvima kakve jesu i pronaći radost u malim stvarima jer…

Možda kolač ne izgleda najbolje, ali će netko uživati u njemu. Možda božićno drvce nema savršeno raspoređene grane, ali je tu i okupit će nas sve u smijehu i veselju. Možda nekome u nezgodnom trenutku pukne gumb na hlačama, ali taj trenutak će upamtiti svi i prepričavati ga godinama.

„Drago nam je da su reakcije kupaca i naših zaposlenika na kampanju Konzuma jako dobre. To je pokazatelj da smo u suradnji s našom novom kreativnom agencijom McCann Zagreb odradili kvalitetan i uspješan posao. Premda su božićni blagdani za veliku većinu ljudi najljepši period u godini, postoje i oni naši sugrađani diljem Hrvatske čiju su egzistenciju nesretne okolnosti i životne situacije dovele u pitanje i koji trebaju našu solidarnost i pomoć. Iz tog smo razloga ususret predstojećim božićnim blagdanima u suradnji s hrvatskim dobavljačima i svojim kupcima pokrenuli veliku humanitarnu akciju pod nazivom Podijelite svoju radost, u sklopu koje ćemo od prodaje svakog od oko 150 označenih proizvoda donirati iznos od 20 lipa za pomoć pučkim kuhinjama koje djeluju u okviru Hrvatskog Caritasa i Hrvatskog Crvenog križa“, poručuju iz Konzuma.
„Božićne kampanje uvijek odišu ugođajem i emocijama, ali samo ponekad se ta emocija može osjetiti i u cijelom kreativnom procesu. Drago nam je vidjeti uzbuđenje i entuzijazam klijenta u trenutcima osmišljavanja kreativnog koncepta, kao i zadovoljstvo finalnim proizvodom. Kada zajednički rad počne donositi rezultate i kada vaša pozitivna poruka ‘padne na plodno tlo’ te se uz klasični marketinški počne osjećati i humanitarni učinak cijele kampanje mogu sa zadovoljstvom u ime cijelog McCann ‘Konzum’ tima samo izraziti ponos i zadovoljstvo odrađenim poslom“, zaključila je za kraj naša account direktorica Sandra Cindrić.

Pogledajte: https://www.youtube.com/watch?v=an9RL15O_EI