0 to 460px (S)
460px to 768px (S2)
768px to 1024px (M1)
1024px to 1440px (M2)
1440px to 1920px (L)
1920px + (XL)
ALL WORK ALL WORK
ALL PROFILES ALL PROFILES
Vijesti Vijesti
MENU MENU
Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told Truth Well Told
McCANN Zagreb
 
Svi radovi

bonbon ~ Okružite se gigabajtima

O projektu

Proteklih tjedana bilo je teško ne uočiti tri scenarija nove kampanje „Okružite se gigabajtima“ koje su prepoznatljivim optimističnim bonbon bojama obojale televizijski prostor, društvene mreže i brojne druge digitalne površine, prodajna mjesta te billboarde i city lighte, savršeno prenoseći poruku kampanje: Kad si u bonbonu, nikad nisi sam, kamo god se okreneš – gigabajti su oko tebe! Bilo da si na spoju, u kupaoni ili u garderobi.
Puno gigabajta, gdje god se ti nalazio jer gigabajti spremno čekaju svaki mig – do kraja interneta i natrag!

Anja Uzelac, Communications Expert u bonbonu, napomenula je kako su u briefu za kampanju predstavljena dva cilja: „Bez obzira što s McCannom surađujemo već dugi niz godina, uvijek nas uspiju pozitivno iznenaditi. U ovoj kampanji poseban izazov predstavljao je brand awareness te smo pred ekipu iz McCanna postavili dodatan zadatak – ne samo da je kampanja morala jasno prikazati veličinu našeg novog internet paketa, nego je trebala biti izuzetno prepoznatljiva, što je postignuto ‘bojanjem’ cijele scene u bonbon boje. Jako smo zadovoljni i s Val produkcijom, koja je u vrlo kratkom roku isporučila odlične materijale“.

Kreativnu ideju osmislili su Daniel Vuković (glavni kreativni direktor) i Boris Miletić (senior copywriter), a McCann tim na kampanji činili su još i Krešimir Grancarić (art direktor), Tomislav Fabijanić (dizajner), Sandrino Kasić (DTP), Ana Marija Žarak (Account Assistent) te Iva Šimunović (Account Manager).

TV spotove producirala je Val produkcija, a režirao Sašo Podgoršek.

„Veseli nas što već primamo pozitivne reakcije na oglas, kako od korisnika tako i od struke. Iako je kampanja vani tek dva tjedna, već se pozitivno odrazila i na naše rezultate. Poseban naglasak ove kampanje bio je na onlineu, a ekipa iz McCanna bila je na visini zadatka, kao i svaki put”, zaključila je Nikolina Turuk, također Communications Expert u bonbonu.

„Okružite se gigabajtima“ nastavak je niza popularnih i veoma prepoznatljivih, a često i nagrađivanih kampanja McCanna i Fahrenheita za brend bonbon, poput kampanja Rollover, Nevjernici, Pepeo/Rupa/Uši, Štucanje rodbine i dr.

Video spotove nove kampanje možete vidjeti ovdje:

SPOJ    KUPAONICA   GARDEROBA