Naslovnica

Mario Fraculj na panelu “Velike oči malih potrošača” na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu

01.10.2015

Osmo po redu izdanje Weekend Media Festivala okupilo je vodeće stručnjake komunikacijske industrije i poslovnog svijeta. Mario Fraculj, predsjednik uprave McCanna Zagreb, ujedno i predsjednik Odbora za regulaciju i samoregulaciju HURA-e, sudjelovao je na jednom od najzanimljivijih panela WMF-a pod nazivom “Velike oči malih potrošača – što nam djeca gledaju”. 

U društvu vodećih stručnjaka iz povezanih industrija raspravljalo se o aktualnoj problematici prekomjerne težine kod djece u Europi, odnosno vremenu provedenom uz TV ekran koje je u direktnoj korelaciji s neadekvatnim prehrambenim navikama, glavnim uzročnikom pretilosti. 

Sudionici panela složili su se oko toga da su za odgovorno oglašavanje prema djeci odgovorne sve tri strane – prehrambena industrija (oglašivači), marketinške agencije i mediji, te da bi hrvatski oglašivači u suradnji s nacionalnim samoregulacijskim tijelima trebali intenzivnije prionuti izradi i prilagodbi vlastitih samoregulacijskih smjernica u cilju izbjegavanja vrlo restriktivnih zakona koji su već doneseni u brojnim europskim državama.

Više o zaključcima panela pročitajte ovdje.