Zdravoljupci osvojili Hrvatsku
Porast prodaje posebno označenog voća i povrća za 10 do 15 posto, preko 3,5 milijuna pregleda videospota na Youtubeu, više od 570.000 prodanih Zdravoljubaca i vrijedna donacija vukovarskoj bolnici samo su neki od rezultata jedne od najuspješnijih Konzumovih kampanja.
Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate.
Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan
Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju
veselu pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i
povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000
lajkova na Youtubeu. Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i
najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže.
Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci
i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60
posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od
50.000 reakcija.
Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od
570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva
Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i
Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40
posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se
kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni,
za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.
*McCann Zagreb za Konzum - kampanja Zdravoljupci
Izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj
županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za
videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna. Uređaj je uručen Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u
dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u
bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote
Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe
pacijente na Odjelu za pedijatriju vukovarske bolnice gdje su se fotografirale
s mališanima i darivale im plišane igračke.
O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na
tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedoče i brojni pozitivni komentari
roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz
Zdravoljupce i pjesmu koju su ubrzo naučila napamet zavoljela voće i povrće
koje dotad nisu rado jela.
„Jako smo
sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj
Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su
Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom
smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti
zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj
mjeri. Takav nam je uspjeh najveća motivacija u daljnjim aktivnostima kojima
ćemo nastaviti poticati redovitu konzumaciju voća i povrća, s naglaskom na
nastavku kvalitetne partnerske suradnje s domaćim dobavljačima, koji su među
našim najvažnijim dionicima“, izjavila je Dunja
Delić, direktorica marketinga Konzuma.
