(UPOZNAJ SVOJE LOPTICE) Movember kampanja za KK Cedevitu
U sportu, napraviti 'potez tekme' lijepo je i uzbudljivo postignuće,
nešto što mami gledatelje na tribine, zabavlja ih i njeguje ljubav prema igri i
natjecanju.
U životu, 'potez tekme' može biti 'sinonim' različitim odlukama. Mnoge od njih zaista jesu važne i velike, ali redovita briga o zdravlju ipak je korak ispred ostalih. A da bismo bili svjesni važnosti pravovremenih i redovitih pregleda, prvo je potrebno osvijestiti opasnost.
#samojako i #igrajmuski
Košarkaški klub Cedevita protekli je mjesec kroz seriju jednostavnih i dovitljivih video uradaka (idejni koncept powered by McCann Zagreb), u kojima su ulogu protagonista rado preuzeli njezini igrači, podsjetila na važnost redovitih pregleda i konzultacije sa stručnjacima – jer Movembar osvještava opasnost od raka prostate, raka testisa, ali i depresije. Osim edukativne YouTube kampanje, #samojako i #igrajmuski Movembar u KK Cedeviti realizirao se i na društvenim mrežama, kao i različitim aktivacijama tijekom utakmica.
I zato, nema veze što je Movember prošao! Poruke i motivacija su svevremenski. Kada god odlučili nužne preglede smatrati prioritetom, cilj je postignut!
„S obzirom na veliki broj muškaraca koji su vezani uz KK Cedevitu, od igrača svih starosnih kategorija, ljudi koji rade u klubu, navijača, publike koja povremeno prati naše utakmice ili novinara koji nas svakodnevno prate, upozorenje na odlazak liječniku na pregled sjelo je na plodno tlo. Mnogi od njih, već po navici, u studenom puštaju bradu ili brkove kao sinonim akcije što, s obzirom na veliku medijsku i inu pojavnost kluba, zasigurno daje rezultat tako da je cilj svakako postignut. I mi u #igrajmuski košarkaškom klubu Cedevita smo na to #samojako ponosni." (Igor Jagić, PR&Media Director, KK Cedevita)
Zakucali smo.