Naslovnica

(UPOZNAJ SVOJE LOPTICE) Movember kampanja za KK Cedevitu

29.11.2018

U sportu, napraviti 'potez tekme' lijepo je i uzbudljivo postignuće, nešto što mami gledatelje na tribine, zabavlja ih i njeguje ljubav prema igri i natjecanju.

U životu, 'potez tekme' može biti 'sinonim' različitim odlukama. Mnoge od njih zaista jesu važne i velike, ali redovita briga o zdravlju ipak je korak ispred ostalih. A da bismo bili svjesni važnosti pravovremenih i redovitih pregleda, prvo je potrebno osvijestiti opasnost.

#samojako i #igrajmuski

Košarkaški klub Cedevita protekli je mjesec kroz seriju jednostavnih i dovitljivih video uradaka (idejni koncept powered by McCann Zagreb), u kojima su ulogu protagonista rado preuzeli njezini igrači, podsjetila na važnost redovitih pregleda i konzultacije sa stručnjacima – jer Movembar osvještava opasnost od raka prostate, raka testisa, ali i depresije. Osim edukativne YouTube kampanje, #samojako i #igrajmuski Movembar u KK Cedeviti realizirao se i na društvenim mrežama, kao i različitim aktivacijama tijekom utakmica.

I zato, nema veze što je Movember prošao! Poruke i motivacija su svevremenski. Kada god odlučili nužne preglede smatrati prioritetom, cilj je postignut!

S obzirom na veliki broj muškaraca koji su vezani uz KK Cedevitu, od igrača svih starosnih kategorija, ljudi koji rade u klubu, navijača, publike koja povremeno prati naše utakmice ili novinara koji nas svakodnevno prate, upozorenje na odlazak liječniku na pregled sjelo je na plodno tlo. Mnogi od njih, već po navici, u studenom puštaju bradu ili brkove kao sinonim akcije što, s obzirom na veliku medijsku i inu pojavnost kluba, zasigurno daje rezultat tako da je cilj svakako postignut. I mi u #igrajmuski košarkaškom klubu Cedevita smo na to #samojako ponosni." (Igor Jagić, PR&Media DirectorKK Cedevita

Zakucali smo.