Naslovnica

Becutanovi mališani ispunili Ledeni park na Tomislavcu

27.12.2018

Posljednju subotu uoči Božića već tradicionalno "čuvamo" za Becutanovu čarobnu idilu i druženje s brojnim mališanima uz bajkovito klizalište parka Tomislavac na zagrebačkom Adventu. 

Drugu godinu zaredom, u suradnji s Katapult promocijom pripremili smo i realizirali Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama, tik do Ledenog parka na zagrebačkom Tomislavcu, koje smo dodatno i PR-ovski popratili zanimljivim sadržajem

Kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u eventu uživaju jednako koliko i djeca.

("Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine" - Marijana Batinić) 

Klinci su vrlo brzo uronili u magični svijet vitezova i princeza, uživali u zanimljivim i edukativnim predstavama, zabavnim Becutanovim rekvizitima, klizanju s prijateljima te nekoliko prigodnih pjesama koje je Luka za njih izveo. 

("Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti" - Luka Nižetić)

Punih 40 godina povjerenja

Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godini u kojoj je ovaj omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože milijuna potrošača obilježio punih 40 ljeta prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih desetljećima vjerno prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima.

Povjerenje, kontinuitet, dosljednost te svijest o dugoj tradiciji i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu.

Kada kažemo „miris djetinjstva“, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio toliko snažnu povezanost da ga neka istraživanja percepcija potrošača čak smještaju među hrvatske, dakle domaće brendove.