Naslovnica

U novoj kampanji za Mastercard, strast je ključ životnih promjena

18.01.2019

Reći da je strast ono što nas zaista potiče na pomicanje različitih vrsta granica – privatnih ili poslovnih – nije nikakav klišej. Reći nekome da je strastven u onome što svakodnevno radi, jedan je od najljepših mogućih komplimenata, a „slijedi svoju strast“ vjerojatno je jedan od najjednostavnijih, ali i najboljih savjeta koji možete dati osobi koja žudi za nekom vrstom promjene.

Upravo je strast lajtmotiv naše nove kampanje kojom je Mastercard uplovio u 2019. U središtu su dvije priče – Nikolinina i Mirelina - koje dokazuju da „započeti nešto neprocjenjivo“ nije tek parola ili zgodan #hashtag.

"Osnovna je ideja da Mastercard korisnicima omogućava brzo i jednostavno rješavanje svakakvih praktičnih problema, a sve kako bi se u potpunosti mogli posvetiti onome što je njihova strast. Ta je strast ono što ih pokreće da budu nositelji promjena u svom životu i svojoj neposrednoj okolini. Mastercard je u tom kontekstu katalizator stvarnih priča temeljenih na strasti i predanosti", kaže naša Account Planning direktorica Martina Jelić.  

Nakon što je nekoliko godina provela kao jedna od odgovornih osoba za financije jedne od najpoznatijih hrvatskih političkih institucija, Nikolina Antić okrenula se svojoj ljubavi prema gastronomiji te je danas zadužena za organizaciju gastronomske simfonije zvane RougeMarin. 

Druga priča je ona Mirele Kardašević, bivše plivačice koja je prije 8 godina profesionalnu karijeru zamijenila majčinstvom, a u tridesetoj se odlučila za hobi koji je u manje od godine dana prerastao u zlatnu medalju u ronjenju na dah.

Bacite oko na video uratke - „Mirela: Morski pas“ i „Nikolina: Rougemarin“, Mastercard stranica kampanje nalazi se OVDJE, a priče možete pratiti i na Mastercard društvenim mrežama: INST i FB, kao i kanalima protagonistica: Mirela i Rougemarin (Nikolina).