.jpg)
Zlatni Effie za Zdravoljupce
.jpg)
Podsjetimo, Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa u Hrvatskoj i svijetu koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata.
Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnoj razini dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom Ideje koje djeluju što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost te strateško promišljanje kampanja.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Otkako su se se u kolovozu 2018. prvi put pojavili u hrvatskom medijskom prostoru, Zdravoljupci (Konzum) su lakoćom osvajali apsolutno sve – od najmlađih do najstarijih. Zaživjeli su na brojnim komunikacijskim kanalima, rezultati su fantastični, a to je na proteklim Danima komunikacija potvrdila i struka pa smo tako iz Rovinja kući donijeli ZLATNI EFFIE!
Čestitamo kompletnom Konzum & McCann & Promedia group timu! #Kudos
Video caseve sa svim zanimljivim podacima o tome tko, što, gdje, kada, kako i zašto - pogledajte niže, a mi ćemo još samo dodati da je u finale Effie festivala ušlo 16 kampanja od kojih je McCann Zagreb imao čak tri!
Također, osim zlatnog Effija, police nagrada nadopunili smo i dvjema broncama s IdejaX festivala - obje za brand bonbon (oglašivač Hrvatski Telekom). Radovi su GOLAĆ i GRAŠAK (kategorija Telekomunikacije - skupina I, Media Neutral) te ROLLOVER (kategorija Film - skupina II, Craft).
ZLATNI EFFIE
EFFIE FINALIST, kategorija Telekomunikacije
EFFIE FINALIST, kategorija Dugoročna učinkovitost