Ponovo u akciji s RBA Hrvatska!

Početkom godine pokazali smo da je za otkrivanje RBA svijeta i gotovinskih kredita u kunama dovoljno samo 5 minuta, a sada smo podsjetili da je za miran, ispunjen i uravnotežen život jednako važno dobro posložiti svoj stambeni kredit, kao i svoj životni prostor.
Jer, tko danas ne razmišlja o kupnji ili
adaptaciji stana ili kuće, ili pak refinanciranju postojećeg stambenog kredita,
zar ne?
Tu na scenu stupa Raiffeisenbank Hrvatska, a poruka nove kampanje je
jednostavna: u RBA svijetu, uvjete financiranja stambenog kredita moguće je prilagoditi svom životnom
stilu i posložiti ga prema vlastitim željama.
„Ispuniti različite želje klijenata i prilagoditi se svačijem životnom stilu nije uvijek lako. Kako to kod RBA klijenata uspješno čini RBA stambeni kredit, tako se i naša agencija prilagođava svim našim željama i zahtjevima, a rezultat je još jedna sjajna kampanja! Odlična organizacija i atmosfera tijekom snimanja, a kasnije i produkcija svih materijala koji prate novu kampanju, samo su dio slagalice dugogodišnje suradnje RBA i McCanna. Veselimo se prvim rezultatima kampanje za koje smo uvjereni da će biti odlični te novim projektima koji već kucaju na vrata“, poručili su iz RBA (i hvala im na ovim lijepim riječima).
Redatelj TV spota je Dalibor Matanić, produkcija je Val, a
fotograf Damir Žižić. McCann tim na kampanji bili su Ines Kalinić
(account
director), Daniel Vuković (chief creative director), Goran
Božić (creative director), Krešimir Grancarić (art director) i Marina
Javor (DTP manager).