Naslovnica

Samo za taj RBA osjećaj!

20.01.2020
Postoji samo jedan pravi način ulaska u novu 2020. godinu - ulazak s osjećajem lakoće i
uzbuđenja. A upravo tim osjećajima obilježili smo dvije nove kampanje za Raiffeisenbank
Hrvatska, kampanjom za Gotovinski kredit te za mojaRba aplikaciju.
Novim kampanjama tako smo odgovorili na jednu od novogodišnjih odluka RBA-e;
komunikacijskim zaokretom kojim bi naglasili orijentiranost na klijente kao svoju glavnu

prednost.


A kako je biti klijent banke koja je primarno fokusirana na potrebe svojih klijenata? Ono
što znamo je da se taj osjećaj riječima gotovo ne može opisati - to je jednostavno taj RBA
osjećaj.

Upravo Taj RBA osjećaj predstavlja novu RBA komunikacijsku platformu kojom donosimo
jedinstvene osjećaje koje izaziva svaki od RBA proizvoda i usluga.


Zato se prepustite lakoći podizanja gotovinskog kredita i pobjedonosnom osjećaju
korištenja mojaRBA mobilnog bankarstva.


Redatelj TV spotova je Rino Barbir, produkcija je Švenk, a fotograf Damir Žižić. McCann
tim koji je radio na kampanji su Iva Boksić (head of strategy), Ines Kalinić (account
director), Daniel Vuković (chief creative director), Ana Burazer (creative director), Goran
Božić (creative director), Krešimir Grancarić (art director) i Marina Javor (DTP manager).

Kako izgleda RBA osjećaj iza kamera? Saznajte ovdje.