Uz pomoć naših partnera, pokazali smo da je sve moguće – kad smo povezani.
Ovih je dana važno biti povezan, čak i kad je riječ o kreiranju nove kampanje u vrijeme kada je najvažnije ostati doma. McCann je za Hrvatski Telekom zato osmislio i kreirao novu emotivnu kampanju iz sigurnosti doma.
Iako su okolnosti takve da svoje urede privremeno selimo u naše domove, nova kampanja i emotivni TV spot Hrvatskog Telekoma pokazuju da za kreativnost doista ne postoje granice.
McCann je tako udružio svoje kreativne snage s Komakino produkcijom i suradnicima preko granice da zajedno kreiraju novi spot za HT. Korištenjem stvarnih snimki i autentičnih materijala ova kampanja donosi presjek realnog života i svega što on danas nosi. Tako pokazujemo koliko nam znači međusobna povezanost i tehnologija koja nam to omogućuje.
Kreiranju homemade videa pridružili su se i redatelj Grega Vesel iz svog slovenskog doma, Damjan Radovanović, direktor fotografije koji je snimio svoju vlastitu obitelj u razgovoru s bakom, te kreativci iz McCann agencije s autentičnim snimkama poslovnog razgovora.
TV spot koji je nastao u jako kratkom roku, od faze osmišljavanja do produkcije, tako na najbolji način komunicira ali i potpisuje istinitu tvrdnju – kad smo povezani, sve je moguće.
IZJAVA KLIJENTA:
„Hrvatski Telekom je momentalno i među prvima reagirao na kriznu situaciju putem mnogobrojnih benefita koje smo pružili našim korisnicima. Poruka T branda, bazirana na pozicioniranju „Svijet boljih mogućnosti“ je otpočetka bila usmjerena na važnost povezanosti kako na osobnoj i društvenoj razini, tako i tehnologijom podržane povezanosti. Strateški smo, ovom kampanjom, proširili pozicioniranje T branda u kontekstu krize i naše uloge da svi ostanu povezani s onim što im je važno. Kreativna snaga, inovativnost te brzina reakcije agencije i produkcije je izrodila autentičnu, realnu, pomalo dokumentarističku komunikaciju, koja je zbog svoje relevantnosti pobrala pregršt pozitivnih i dobrih emocija. To je i uloga našeg branda, da i dalje stvaramo bolji, povezani svijet, čak i kada živimo u skroz novim uvjetima poput ove krize. Jer kad smo povezani, sve je moguće.“
Branka Bajt, direktor sektora za brend