
Napokon možemo otvoreno reći: Hrvatski Telekom i McCann Zagreb nastavljaju suradnju
McCann Zagreb u suradnji s agencijom Señor dobio je natječaj za Hrvatski Telekom, jednog od najvećih klijenata na hrvatskom tržištu.
Intenzivna suradnja između agencije McCann Zagreb i klijenta Hrvatski Telekom u proteklih je sedam godina rezultirala brojnim uspješnim i nagrađenim kampanjama, čija su kruna svakako ovogodišnja žetva karantenskih nagrada na Danima komunikacija, i to zlatni EFfie u kategoriji Telekomunikacijske usluge, te na IdejiX: zlato za Best of ad-making u kategoriji film za romantični projekt Unlimited, srebro za Best on market u kategoriji Telekomunikacija za isti projekt te bronca za projekt Điđi-Miđi u kategoriji Telekomunikacije.
Često se kaže da je sedma godina veze presudna, pa je tako i ova veza bila na kušnji, ali smo nakon svega još povezaniji. Natječajem održanim početkom ove godine, McCann Zagreb je u suradnji s prijateljima iz agencije Señor uspješno potvrdio da su veliko iskustvo rada na klijentu, originalna komunikacijska perspektiva i nadahnuta kreativna rješenja bili presudni čimbenici pri odluci za obnovom zavjeta i nastavkom partnerske suradnje.
Bili smo marljivi tijekom karantene i puno smo toga pripremili pa vjerujemo da će se uspješna suradnja između McCanna Zagreb i Hrvatskog Telekoma nastaviti i u godinama pred nama…