Bili smo, zabavili se, a ponešto i osvojili na Danima komunikacija
Na ovogodišnjim Danima komunikacija izbrojali smo dvije IdejeX, jednog finalista i X koktela.
Srebrnu Best on Market i brončanu Best of Ad-Making IdejuX osvojili smo za Bontonovce, a naš brending za Granić Brojke našao se u finalu.
Upoznajte Bontovnike >>
Zaljubite se u Granić maslinovo ulje >>
I na Effie Awards Croatia natjecanju našli smo se u finalu
U kategoriji „telekomunikacije“ prepoznate su naše kampanje bonbon „bontovnici“ i „Božić“ za klijenta Hrvatski Telekom.
Prisjetite se Božićne kampanje za Hrvatski Telekom >>
Daniel Vuković, naš Chief Creative Director, osvrnuo se na osvojena priznanja:
“Veseli nas činjenica da svake godine osvajamo nagrade za svog najvećeg klijenta u vrlo zahtjevnoj kategoriji telekomunikacija, kako za kreativnost, tako i za efikasnost. Rezultat je to discipliniranog svakodnevnog rada i dugoročnog odnosa s klijentom koji u nas ima puno povjerenje. Trudit ćemo se u godini koja dolazi kreirati radove koji će i u drugim kategorijama te na ostalim strukovnim natjecanjima osvajati nagrade i donijeti McCannu status koji svojim potencijalima i kvalitetom zaslužuje.”