Naslovnica

BONTOVNA kampanja iz McCanna Zagreb

26.06.2020

Bontovna vremena zahtijevaju bontovne kampanje.

Zato nam je kampanja BONTOVNICI S RAZLOGOM za klijenta BonBon došla (kao) naručena.

Zadatak je bio izazovan: približavanje generaciji Z. Skupini koja nam se, kako smo mislili, smije u lice s TikToka. I poslije o tome vloga oko vlogorske vatre.

Kreativni proces uključivao je pregršt istraživanja te razotkrivanja predrasuda i problema s kojima se ti novi klinci suočavaju. Negdje putem dogodilo se ono što nismo mogli predvidjeti: ostavili su nas bez teksta - s razlogom. Ovi mladi ljudi bave se iznimnim temama i stvaraju autentična djela. Okosnica su priče o generaciji koja svoje mobitele koristi za puno više od scrollanja. Priče na koju smo ponosni.

Lavovski posao oko kampanje odradili su Ana Burazer i Daniel Vuković kao kreativni i glavni kreativni direktori, Krešimir Grancarić kao art director, Maja Tonković kao account manager.

PRODUKCIJA: Komakino

. . .

Pročitajte i Kako smo repozicionirali bonbon.