Kako smo repozicionirali bonbon
Kako smo repozicionirali bonbon
…i ostale priče iz lockdowna.
Ovaj prepaid brand u portfoliju HT- a bio je prepoznatljiv i srcima drag zbog svog specifičnog, šašavog humora i neobične pojavnosti. Zadatak repozicioniranja bonbona imao je za cilj približiti brand uskom targetu: generaciji Z.
Pothvat je mobilizirao velik broj kreativnih snaga unutar agencije, a strateški odjel u startu je točno presudio: uloga bonbona više neće biti samo usluga teleoperatera. On će morati postati statement, stav, filozofija. Svjež glas koji će novoj generaciji pokazati razumijevanje njihove potrebe da budu povezani – bez osude.
Jer ovi novi klinci tehnologiju koriste na potpuno nov način. Javno propituju moć i autoritet, debatiraju o važnim pitanjima i realiziraju ideje online. Nova komunikacijska platforma gotovo nam se nametnula: oni su pravi Bontovnici s razlogom.
A vizualni identitet i ton komunikacije je baš poput njih:
moderan, neuvijen i glasan.
. . .
Pročitajte više o kampanji.
Pogledajte projekt.
Posao sa strane agencije odradili su Ana Burazer i Daniel Vuković kao kreativni i glavni kreativni direktori, Iva Bokšić u svojstvu voditeljice strategije, Krešimir Grancarić i Andrea Hendak kao art direktori, Maja Tonković kao hrabri voditelj projekta, Vlatka Mifka kao izvanredni tekstopisac. I mnogi drugi.